Echipa
CD + CDE
Consiliul Director (CD) al SSMB este echipa responsabilă de conducerea asociaţiei între două Adunări Generale, având rolul de a asigura buna desfășurare a activităților și de a menține comunicarea cu Universitatea și partenerii externi. Consiliul Director este alcătuit din Preşedinte, Secretar General, Vicepreşedinte pentru Relații Externe, Vicepreședinte pentru Relații Interne, Vicepreședinte Financiar, Vicepreședintele pentru Comunicare și Vicepreședintele Academic .
Conducere
Isabella-Maria Mindea
Președintele SSMB reprezintă Societatea în relaţia cu terţii și conducerea Universității. Printre atribuțiile și obligațiile acestei funcții se numără menținerea legăturii cu reprezentanţii de serie și studenții din Forurile de Conducere ale Facultății și Universității, reprezentarea studenților Facultății de Medicină în probleme sociale, comisia de cazare, cantină, bibliotecă şi organismele conexe, precum și reprezentarea tuturor studenților Universității în cadrul Consiliului de Administrație.
De asemenea, acesta este responsabil să monitorizeze și supravegheze toate activităţile desfăşurate în cadrul Asociației, să reprezinte SSMB în relația cu asociațiile și federațiile naționale și internaționale la care acesta este afiliat, precum și în mod legal, în documentele elaborate.
Președintele SSMB în mandatul 2024 – 2025 este Isabella-Maria Mindea.
Drăghici David-Filip
Secretarul General are un rol cheie în ceea ce privește organizarea în cadrul SSMB. Printre atribuțiile acestuia se numără: întocmirea proceselor verbale ale ședințelor Consiliului Director, Consiliului Director Extins și Adunării Generale, organizarea alegerilor reprezentanților studenților alături de Președinte, trimiterea convocărilor pentru Adunările Generale SSMB, derularea procedurilor de legalizare a actelor SSMB și organizarea alegerilor Coordonatorilor SSMB din cadrul Proiectelor și a Directorilor de Departamente și Divizii. De asemenea, acesta se ocupă și de centralizarea și arhivarea documentelor, rezervarea spațiilor necesare proiectelor și supervizează activitatea de secretariat, coordonând Echipa de Secretariat a SSMB.
În anul universitar 2024-2025, funcția de Secretar General este ocupată de Drăghici David-Filip.
Teodor Puiu
Vicepreședintele pentru Relații Externe se ocupă cu o serie de relații ce se stabilesc între SSMB și alte asociații studențești atât la nivel local cât și național/internațional. De asemenea, se ocupă și de gestionarea departamentelor din SSMB care desfășoară schimburi de experienta: SCOPE-SCORE și EMSA.
În anul universitar 2024 – 2025, funcția de Vicepreședinte Relații Externe este ocupată de Teodor Puiu.
Raluca-Maria Marin
Vicepreședintele pentru Relații Interne supervizează activitatea de voluntariat din cadrul SSMB. Printre atribuțiile sale se numără: planificarea perioadelor de desfăşurare ale proiectelor la început de semestru, activitate desfășurată în colaborare cu Directorii de Divizii si Departamente, supervizarea şi evaluarea desfăşurării activităţilor în cadrul Departamentelor și Diviziilor, realizarea unui model de raport pentru coordonatorii de proiecte, revizuirea propunerilor de proiecte inițiativă și prezentarea unui raport cu privire la acestea.
În mandatul 2024 – 2025, Vicepreședintele pentru Relații Interne este Raluca-Maria Marin.
Bianca-Ioana Cernea
Vicepreședintele Financiar supervizează întreaga activitate SSMB din punct de vedere financiar, întocmind trimestrial rapoarte de activitate, menținând relația cu banca și Direcția Financiară a Universității și emițând facturi și chitanțe. De asemenea, acesta îndrumă Coordonatorii de proiecte în vederea realizării şi executării bugetului proiectelor şi a raportului financiar al acestora și asigură buna administrare a patrimoniului SSMB în colaborare cu Directorul Diviziei de Logistică.
În anul universitar 2024 – 2025, funcția de Vicepreședinte Financiar este ocupată de Bianca-Ioana Cernea.
Cristea Daria-Ileana
Vicepreședintele pentru Comunicare se ocupă de supervizarea diviziilor de Relații Publice și IT&Grafică, asigurându-se că imaginea SSMB reflectă într-un mod profesional activitatea Societății. Acesta gestionează aparițiile în mass-media, stabilind strategii de promovare și comunicare eficiente. De asemenea, se ocupă de întocmirea contractelor de parteneriate și colaborări externe.
În anul universitar 2024 – 2025, funcția de Vicepreședinte Comunicare este ocupată de Cristea Daria-Ileana.
Rădulescu Ștefan-Rareș
Vicepreședintele Academic susține Președintele în organizarea alegerilor pentru reprezentanții de serie, Consiliul Facultății și Senatul Universitar, și colaborează cu Vicepreședintele pentru Relații Interne pentru a consulta studenții privind activitățile SSMB. Acesta se ocupă de evidența reprezentanților și a proceselor electorale, întocmind procese verbale și minute ale ședințelor. În plus, redactează rapoarte de activitate, asigurându-se de continuitatea și eficiența activităților academice.
În mandatul 2024 – 2025, Vicepreședintele Academic este Rădulescu Ștefan-Rareș.
Consiliul Director Extins – Directori Divizii
Directorii de Divizii coordonează activitatea din cadrul Diviziilor de Suport ale SSMB. Rolul Diviziilor este acela de a asigura buna desfășurare a proiectelor din punct de vedere logistic, financiar, vizual, legal și așa mai departe.
Bianca-Ilinca Moroianu
Directorul Diviziei de Grafică și IT este responsabil de coordonarea procesului de elaborare a imaginii de promovare a tuturor proiectelor SSMB. Printre atribuțiile și obligațiile acestuia se numără: colaborarea cu Vicepreședintele pentru Relații Externe și Directorul Diviziei de PR pentru a facilita materialele necesare pentru branding și publicitate, administrarea tehnică și asigurarea actualizării informațiilor de pe site.
În mandatul 2024 – 2025, Directorul Diviziei de Grafică este Bianca-Ilinca Moroianu.
Denisa Dincă
Directorul Diviziei de PR coordonează interacțiunea asociației cu mass-media și asigură promovarea și vizibilitatea Societății. Acesta emite comunicate de presă pentru fiecare proiect sau eveniment SSMB, în vederea promovării activităților și valorilor asociației prin intermediul mass-media și este purtătorul de cuvânt al SSMB.
În anul universitar 2024 – 2025, Directorul Diviziei de PR este Denisa Dincă.
Adrian-Grecu
Directorul Diviziei de HR pregăteşte şi implementează procesele de recrutare, selecţie, integrare şi motivare a voluntarilor. Printre atribuțiile acestuia se numără: centralizarea listelor cu voluntari și adăugarea în baza de date publică a orelor de voluntariat, după primirea acestora de la coordonatorii de proiecte, precum și supervizarea managerierii voluntarilor la proiectele cu peste 70 de voluntari, oferind consiliere şi suport coordonatorilor.
În mandatul 2024 – 2025, Directorul Diviziei de HR este Adrian-Grecu.
Erika-Maria Mergea
Directorul Diviziei de FR stabilește parteneriate cu diferite companii în vederea atragerii de fonduri către Asociație. Acesta realizează și actualizează periodic baza de date a Diviziei, unde vor fi trecute toate contractele semnate de Președintele Asociației în mandatul respectiv și colaborează cu Divizia de PR pentru stabilirea strategiei de promovare în mediul extern pentru sponsori.
În anul universitar 2024 – 2025, Directorul Diviziei de FR este Erika-Maria Mergea.
Balica Tudor
Directorul Diviziei de Logistică se va asigura de obținerea materialelor necesare desfășurării proiectelor SSMB și de aprovizionarea constantă și continuă cu resurse consumabile a sediului SSMB. De asemenea, activitatea desfășurată pe toată durata mandatului său va fi în strânsă colaborare cu Vicepreședintele Financiar. Printre atribuțiile sale se numără și întocmirea bugetului, precum și finalizarea achizițiilor pentru proiectele cu cerințe majore din punct de vedere logistic (ex. International Medical Students’ Congress of Bucharest, Simularea Examenului de Admitere, Zilele Educației Medicale, TransMed, Școala SSMB).
În mandatul 2024 – 2025, Directorul Diviziei de Logistică este Balica Tudor.
Negrau-Bianca-Maria
Directorul Diviziei de Training asigură suportul necesar formării profesionale extra-curriculare a voluntarilor și coordonatorilor, la standardul cerințelor actuale. El are atribuția de a organiza cel puțin doua serii de traininguri obligatorii pentru coordonatorii de proiecte și membrii Consiliului Director Extins, în primele 30 de zile de la finalizarea alegerilor sau la solicitarea celor menționați mai sus, făcând posibil în același timp ca divizia pe care o coordonează să organizeze cel puțin 10 traininguri, cu teme diferite, anual.
În mandatul 2024 – 2025, Directorul Diviziei de Training este Negrau-Bianca-Maria.
Daria-Nicolescu
Directorul Diviziei E-SSMB asigură interacțiunea asociației cu studenții străini și studenții de la modulul de engleză din cadrul Facultății de Medicină din București. De asemenea, el va colabora cu Reprezentantul Modulului de Engleză în Senat pentru promovarea proiectelor organizate pentru studenții mediciniști de la modulul de engleză și va comunica în permanență cu Consiliul Director Extins. Cel puțin o dată pe parcursul unui an universitar, Directorul acestei Divizii, împreună cu Reprezentantul Modulului de Engleză în Senat vor organiza proiectul “National Food and Drinks Party”.
În mandatul 2024 – 2025, Directorul Diviziei E-SSMB este Daria-Nicolescu.
Ioana-Larie
Directorul Diviziei de Relații Europene și EMSA coordonează și supervizează activitățile Diviziei, asigurând o bună interacțiune a Asociației cu EMSA (European Medical Students’ Association) și cu alte organizații europene. Acesta va menține o comunicare benefică și transparentă cu oficialii EMSA.
În mandatul 2024 – 2025, Directorului Diviziei de Relații Europene și EMSA este Ioana-Larie.
Ofițeri Locali
Ofițerii Locali asigură coordonarea activităților din cadrul departamentelor, menținând relația cu organizaţii locale, naționale și internaționale şi alte instituţii în limita activităţii specifice a comitetului pe care îl reprezintă. Aceștia facilitează recrutarea şi managementul resurselor umane în cadrul departamentului împreuna cu diviziile de suport și organizează alegerile coordonatorilor de proiecte din fiecare department cu proiecte, în colaborare cu Secretarul General și cu Vicepreședintele pentru Relații Interne. De asemenea, Ofițerul are obligația de a participa la ședințele Consiliului Director Extins și de a transmite către CD rapoarte semestriale, fiind un liant între coordonatorii de proiecte din cadrul departamentului și CD.
Florin-Cristian-Cercelaru
Iarina-Vasile
Geani-Teodorescu
Alice-Elena-Ciontu
Marian - Alexandru Belchiță
Lorena-Voineag
Sabina-Cosoreanu
Cenzori
Biroul de Cenzori este format din trei membri. Candidații sunt propuși de către Adunarea Generală (AG) și, în urma unei candidaturi prezentate în fața acesteia, sunt votați de către Adunarea Generală pentru un mandat de un an universitar.
Biroul de Cenzori are dreptul, oricând consideră necesar, să înființeze o comisie de audit intern care să analizeze orice activitate a SSMB. În același timp, poate accesa documentele solicitate și să participe la orice întâlnire generală. În cazul în care obiectul raportului îl reprezintă activitatea Consiliului Director, Biroul de Cenzori are dreptul să solicite convocarea imediată a AG Extraordinar și să prezinte raportul și sancțiunile propuse în fața AG.
Pentru a face posibilă validarea dosarului de candidatură de către AG, studentul trebuie să îndeplinească anumite criterii: minimum trei ani universitari de voluntariat în cadrul SSMB și minimum un mandat întreg încheiat în cadrul CD, director de departament sau divizie.
În mandatul 2024 – 2025, Biroul de Cenzori este format din: Alexandru Cristea, Breuer Carla-Alexandra și Ștefana-Maria Greavu.