Regulament

Inscrierea participantului:

Pentru a va putea inscrie in cadrul Congresului National pentru Studenti si Tineri Medici editia XX trebuie sa accesati butonul Inregistrare. Completati toate campurile din cadrul formularului de inscriere, acestea fiind obligatorii. Mentionam ca datele cu caracter personal sunt stocate respectand legislatia cu privire la confidentialitatea si securitatea acestora. Prelucrarea datelor cu caracter personal se face in conformitate cu dispozitiile legii 677/2001.

Inscrierea abstractelor:

Pentru a va inscrie ca participant activ selectati optiunea Activ in cadrul campului Tip de participant din formularul de inscriere, aflat in pagina Inregistrare.

Fiecare lucrare pe care doriti sa o prezentati va trebui sa aiba un abstract (Caz clinic, Research, Review). Acesta trebuie sa fie in limba romana, sa nu contina diacritice, sa aiba maxim 350 de cuvinte (nu se iau in considerare campurile : Titlu, Autori, Co-autori, Coordonatori stiintifici si Afiliere) si sa respecte structura de baza a unui abstract (consultati si meniul Abstracte din cadrul site-ului).

Va rugam ca, la inscriere, abstractul sa fie inregistrat de catre o singura persoana din echipa de Autori si Co-autori, preferabil de catre participantul care urmeaza sa prezinte lucrarea in cadrul CNSTM.

Pentru a inregistra un abstract trebuie sa aveti deja un cont creat. In sectiunea Contul meu aveti posibilitatea alegerii optiunii introducere / inregistrare abstract. Pentru redactarea abstractului alegeti optiunea introducere.

Abstractul va fi incadrat intr-una dintre urmatoarele categorii:

  • Stiinte fundamentale


  • Stiinte medicale


  • Stiinte chirurgicale


  • Poster


Pentru a va alege sectiunea pe care doriti sa va inscrieti lucrarea, va rugam sa optati pentru una din cele 4 variante Stiinte fundamentale, Stiinte medicale, Stiinte chirurgicale sau Poster din campul Categoria lucrarii.

Pentru a va alege tipul lucrarii, va rugam sa optati pentru una dintre cele 3 variante: Review, Caz clinic sau Research din campul Structura lucrarii. In functie de aceasta optiune, veti primi un formular cu campuri prestabilite, corespunzand structurii specifice fiecarui tip de abstract. Va rugam sa completati cu atentie aceste campuri, respectand normele descrise mai sus

Pentru a finaliza inscrierea apasati butonul Inregistrare abstract aflat in sectiunea Contul meu, sub campurile predefinite de inregistrare a abstractului. Veti primi un e-mail automat pe adresa inscrisa, confirmand primirea abstractului dumneavoastra. De asemenea dupa inregistrarea abstractului, veti primi un cod al lucrarii pe care va rugam sa il comunicati si celorlalti autori/co-autori pentru a nu fi necesara reinregistrarea abstractului.

Va rugam sa inregistrati doar forma finala a abstractului, fara diactritice si cu structura mentionata, intrucat o data trimis, abstractul nu mai poate fi modificat ulterior. Mentionam ca daca sunt inscrise doua lucrari identice de catre persoane diferite, se va lua in considerare doar primul abstract trimis.

  • Sunt permise numai abrevierile standard. Acestea nu sunt acceptate in titlu, iar in textul abstractului vor fi menţionate intre paranteze la prima aparitie.


  • Bibliografia nu trebuie inclusa in textul abstractului.


  • Abstractul nu va include grafice, fotografii, etc.


  • Abstractele care nu indeplinesc caracteristicile mentionate nu vor fi luate in considerare.


UPDATE! Termenul limita de trimitere a abstractelor este 10 Noiembrie 2016, ora 23:59!

Fiecare lucrare poate avea maxim 2 Autori, 2 Co-autori si 2 Coordonatori stiintifici.
Participantii pot fi Autori/Co-autori la maxim 2 lucrari, dar pot prezenta o singura lucrare. In cazul in care autorii nu sunt disponibili pentru prezentare, coautorii pot prezenta lucrarea.
Pentru inscrierea unei a doua lucrari, aveti optiunea Inregistrare abstract II. In cazul in care sunteti autor/co-autor la o a doua lucrare, va rugam sa completati doar codul lucrarii primit de la participantul care a inregistrat abstractul in sectiunea introducere cod.

Toate abstractele trimise pe fiecare dintre sectiuni vor fi evaluate de o comisie formata din 3 cadre medicale pentru fiecare sectiune in parte, urmand sa primeasca un punctaj conform baremului afisat pe site.

Clasificarea finala va fi facuta in functie de punctajul primit din partea fiecarui membru al comisiei corespunzatoare sectiunii respective si va fi publicata pe site la data de 18 noiembrie 2016, in ordinea alfabetica a titlurilor inscrise in cadrul fiecarei categorii. In cazul in care vor exista lucrari cu acelasi punctaj primit din partea membrilor comisiei, departajarea se va face in functie de media punctajului obtinut la criteriul Concluzii (pentru mai multe detalii, va rugam consultati baremul de corectare afisat pe site).

Vor fi acceptate pentru prezentare primele 40 de abstracte in ordinea punctajului, in cadrul fiecarei sectiuni. Participantii care au inscris lucrarea in congres vor primi un e-mail de confirmare a acceptarii lucrarii in cadrul congresului. In urma confirmarii, autorii si co-autorii care vor participa la congres in perioada 8-11 decembrie 2016 sunt rugati sa achite taxa de participant activ pana la data de 25 Noiembrie 2016. Mentionam ca taxa este nereturnabila.

Participantii ale caror lucrari nu vor fi acceptate in cadrul congresului, vor avea ocazia de a se inscrie ca participanti pasivi, achitand taxa de participant pasiv early (pentru mai multe detalii va rugam consultati submeniul Taxe).

Prezentarea orala

Aceasta se va face in functie de programul ce va fi comunicat dupa afisarea lucrarilor acceptate.

Pentru prezentare veti avea la dispozitie 7 minute, urmand ca 3 minute sa fie alocate intrebarilor din partea comisiei si a publicului.

Atat prezentarile powerpoint, cat si posterele trebuie predate la check-in, in prima zi a congresului!

Atentie, prezentarile powerpoint trebuie sa fie in format (.ppt). In ceea ce priveste posterele, acestea trebuie sa fie in format A0 (90 x 120 cm).

Va recomandam sa aduceti prezentarea pe USB flash drive in format Office Powerpoint 2010, pentru a evita problemele de compatibilitate.

  • Asiguraţi-va ca aţi folosit font-uri obişnuite, standard


  • Faceţi o copie de siguranţa a fişierelor multimedia (audio, video) incluse in prezentarea Powerpoint, in afara fişierului principal


Participantii activi vor preda in mod obligatoriu prezentarile finale/posterele in timpul procesului de check-in la punctul organizat pentru acest lucru. Daca lucrarea se afla in proces de review pentru a fi publicata va rugam informati echipa congresului pentru a asigura copierea in ziua prezentarii si eliminarea continutului apoi. Ridicarea posterelor se va face in timpul procesului de check-out, in punctul organizat pentru acest lucru. Va informam ca nu se mai accepta modificari dupa predarea prezentarilor.

Sponsori si parteneri